Helgen...

Ja då va måndag igen, helgerna går fort när man har kul :P

Ja de blev party både fredag och lördag.

I fredags va jag hos min underbara vän Madde, började med att sitta hos henne och dricka vin och snacka skit med henne och Linn :) Ni är bara så söta :) sen blev de hantis. Mkt folk där, skit kul :) Sen gick jag på efterfest hos Martin, hehe där blev jag lite trött och nästan somnade, så jag gick väl hem runt 5 tiden kanske :P

I lördags blev de party hos Sami, (Grattis) Hade kul där med :)

Vi bestämde oss för att åka till hantis, men de va sån jävla kö där så vi drog till Etach (eller hur fan de stavas :P) Va inte så mkt folk där men de va kul iaf, syrran kom dit (hon hade skippat sthlm kom och kom hem till lilla köping ist :P) dansade lite och härjade :P
Vi gick sen till kebab house och käkade, de va gott :P

Men va svin trött sen så då blev de bara hem och sova :)

Igår åkte jag och mina underbara systrar till V-ås, va på ikea och Jessie handlade lite grjer :) Grattis syrran till nya jobbet, fan är så stolt över dig!!! och lycklig för din skull... Nu fick du som du ville :) Men jag lovar att jag kommer efter :P

Idag ska jag rida med Lilla lillasyrran :)

Ja nu har jag upptaterat lite iaf :)

puss o kram


Lata katten ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0