Födelsedag...

Ja igår vart min lilla tjej stoor :) 4 år, de är fantastiskt... :)

Ja eftersom de va hennes stora dag så bestämde jag och henke att vi skulle åka till busborgen i v-ås och leka, sen käka på max och gå i leksaksaffärer, Amandas kusin fick oxå hänga på... Slutade med att vi åkte till Örebro till lek och buslandet ist... där jag tror jag och henke lekte mer än barnen nästan :P hahahaha, ne men de va riktigt kul där... Man blir som barn på nytt...

Ja vi va där i 3 timmar iaf, och när vi har klätt på oss och kommit utanför dörrarna så tittar henke på mig och frågar efter bilnycklarna, jag tittar på honom och förklarar att jag inte har några bilnycklar och börjar skratta, Henke tittar på mig igen och ba:
Tezzan, skämtar du eller??
Och ja ba: NEJ, jag har inga bilnycklar!
Ser på henke hur han blir alldelles kall inombords, och jag kläcker ur mig:
"Är du säker på att du ens tog ur nycklarna ur bilen??"
Och henke säger "Tror du på fullaste allvar att jag inte skulle ha tagit ur dom ur bilen??"
Men han springer iaf iväg till bilen och sen hör jag bara ett stort asgarv, Ja va tror ni, Jo henke hade inte tagit ur nycklarna ur bilen, utan den stog där så vackert med nycklarna i... Ja ibland har man tur :P KLANTARSEL :P

Ja dagen va iaf toppen, ungarna va helt slut när vi åkte hem :)



Ja i natt så snöade de ordenkligt, grabbarna va helt saliga och sladdade som svin :P KUL :)

Idag blir de att vara inne, ska på tävling i strömsholm med syrran imorrn, så vi ska kliva upp kl 6 imorrn bitti *snark* men ja vad gör man inte för sin älskade lilla syster :)



Fick nya Guitar Hero i förrgår  *JIPPI* så spelar som FAN :P





Lägger in lite bilder från lek och busland senare idag :)

Puss o kram




Så här kommer de lite bilder :)



:)




Kul rutchkana :)





Studsmatta :)




Haha Henke tyckte nog de va roligare än va barnen tyckte :P

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag är ju högst uppe i rutsekanan ju :)

2009-01-31 @ 15:33:24
URL: http://jennyfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0