Så...

Nu va denna helg över... såå skönt.. är helt slut efter allt jobbande.

Har inte hänt nåt speciellt för min del iaf :P

Hästen verkar iaf vara frisk nu, vilken lättnad.


Ja nu sitter man här, är sliten som fan men inge trött... hmm.. ja vad tänker man på då?? Jo har vart en del tjat om Dina jävla damsugare :P haha så fort man inte har nåt annat att tänka på så kommer den där jävla damsugaren upp i hjärnan :P fan blir ju hjärntvättad av de där säljar snacket :P hahaha... men kul att du trivs iaf :P

Ja vad händer i veckan då...
Den viktigaste dagen i mitt liv, 21:a November, min underbara dotters födelsedag :) Precis de händer, ska ut i veckan och köpa present, undrar bara vad ja ska hitta på :)

Fan kan inte fatta att de är 4 år sen du föddes, vart har alla som åren tagit vägen?? Hur fan kan man missa 4 år?? Känns som om de va igår vi va på BB och jag satt och kollade ut genom fönstret och snön bara öste ner.. tänkte att jag aldrig skulle få nå besök av nån pga den där jävla snön... :P Men självkalrt fick jag de ändå :D Som pappa sa "dom plogar väl för fan, jävla klena kärringar" ;P haha han är så charmig min pappa ;P



Ne nu blir de fan sängen... Ska på personalmöte imorrn förmiddag så man lär väl sova lite så man är pigg och alert :D


Ha de så bra :D

puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0