Hahahaha...

Fan de är ju så man kan garva ihjäl sig... Av nån konstig anledning är de en person som har fått för sig att jag va med barn, trots att jag tydligt sa att jag inte va det.
Att sen gå till en person ja inte umgås nå direkt med och fråga om jag är det va bara skrattretande! Om jag nu va med barn så har DU allra minst med det att göra! Jag struntar i dig och ditt liv och vill att du ska strunta i mitt!!!

Ja i helgen hade vi skoj iaf :) Ja och henke va ute och träffade lite folk i fredags, och i lördags så körde henke jimmys bil och jag tog en stänkare (kan ju göra de för jag är ju som sagt INTE gravid) ;) de va gott och kul hade vi :D

Snart ska vi elda in våren/sommaren :D Äntligen, de va inte en dag för tidigt :D Bra väder får vi hoppas på nu :)

Amanda har feber, jävla förskylnings period. Hoppas hon blir frisk nu då! Snoriga tider...

Nu ska jag åka till stallet och göra rent åt pollen min :)

Älskar er familjen :D

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjihi gumman det är inte lätt att ta sg en stänkare när man e gravidlipa hahaha det finns då folk till allt, de kke skall sopa framför sina egna dörrar istället... Pussssss

2009-04-29 @ 07:47:39
Postat av: Tezzan

haha ja jag tycker det jag med ;P pusss

2009-04-29 @ 10:47:05
Postat av: EmmaF

hihi det finns människor till allt :P

Hoppas ni får en bra valborg =) Kram Emma

2009-04-30 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0