Helgen

Ja då va påsken över...

Hade mamma, pappa, borsan och mina systrar här i fredags och vi grillade och drack lite gott :) De va jätte trevligt :)

I lördags va jag och syrran till Krille på fest, och jag blev liiite för full :P Va ju inte alls meningen men de va iaf super kul :P Henke va och hämtade mig kl 3 och han va inte glad på mig :P jaja de händer den bäste ;)

I söndags va vi till mamma och käkade påskmat :)
Igår va vi till Henkes mormor och käkade ännu mera påskmat, så nu har man fått nog av de :P

Jag har iaf kommit på att ja vill börja bugga :P fan de är ju super kul... så får hoppas att man kan börja efter sommaren eller nåt :P Och hoppas att man hittar nån som vill hänga på :P Henke va inte alls sugen den tråkmånsen :P vill ju inte glida dit sjä'lv :P

 
Idag vankas de jobb.... men börjar inte förrän halv 6 så ska väl pyssla lite här hemma, städade och grejade i förmiddags så ska väl fortsätta med tvätten och disken nu :)



Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi älskar dig med!!!!

2009-04-14 @ 19:23:36
URL: http://www.spikey.nu
Postat av: Anonym

Va bra då :P

2009-04-14 @ 20:14:02
Postat av: Jenny

så söt du e!!!!

2009-04-14 @ 20:19:19
Postat av: Tezzan

Tack Jenny :)

2009-04-14 @ 20:49:36
Postat av: Tezzan

Tack Jenny :)

2009-04-14 @ 20:50:58
Postat av: linda G

mig saknar dig. puss

2009-04-21 @ 21:12:01
URL: http://intebaramammalinda.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0