Kryssningen...

Ja kryssningen va super kul :D
Trevligt folk och gått att dricka, kunde inte bli bättre... Kom väl i säng vid 5 på morgonen och de va bara jag som kom upp kl 8 och va upp och käkade frukost.. men dom andra ångrade sig sen att dom inte hade klivit upp och käkat lite :P

Men sliten blir man :P Men de är sååå värt de :D Så hoppas man kommer iväg nån gång i sommar som man kan sitta och glassa i solen på däck :D

Tack tjejer och grabbar för en super kul kryssning :D

Idag så ska jag hinna med att rida och städa huset, ligger grus på golvet i hela huset... :P Sen blir de myskväll med mig själv så man får slappa och slöa :P

Puss och kram





Kommentarer
Postat av: Jenny

ååååå vad roligt!!!! jag vill med ju... kram

2009-04-06 @ 18:31:02
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: Tezzan

hihi ja de va sååååå roligt :D:D

2009-04-06 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0