wihooo

Solen värmer så skönt idag, och den ska värma ännu mera i helgen :D Fan så skönt :D

Idag så tvättar och städar jag som vanligt :P Har sånna skitgrisar hemma så de måste ju göras dagligen... :)

Vart en lugn vecka iaf... jobbat lite och städat :P

Jessica och Gecko har Fazzie i vanlig ordning :P dom kunde bara inte låta bli att ta med sig henne när dom va här och hälsade på ;P

Nehe, om man ska återgå till de jag gjorde då... så man är klar till eftermiddan så man kan njuta av solen då :D

Tänker på dig och din familj Jenny! Hoppas nu att allt blir bra :)


Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅÅÅ tack Tezzan vad du är GO.... Kramar om

2009-04-23 @ 20:52:43
Postat av: Henke

Ja jag älskar dig oxå !!!!

2009-04-23 @ 22:10:50
Postat av: Henke

Ja jag älskar dig oxå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0