....

Ja då va Fiona hemme igen... Har precis vart och släppt ut henne i hagen, tänkte käka lite frukost snart sen ska vi väl ut på en ridtur och kolla läget :)

Vart en lång dag igår och jag va helt slut, tror jag somnade typ kl 22 eller nåt :P åkte iväg tidigt till Katrineholm för att hämta hem Fiona, de tog ju några timmar, sen hem och lasta av henne och sen iväg ovh hämta 300 kg med hö, upp på skulle med de, sen till affären och handla lite mat, laga mat, sen ut till stallet igen för att surra lite med dom som äger stallet och sen släppa in Fiona, sen bar de av hemåt, camilla kom hit och vi kollade på tv en stund... sen gick jag och la mig och somnade innan jag hade landat på kudden :P Vet iaf svaret på varför jag vaknade kl 7 och va pigg som en mört ;P

Va på julbord med jobbet i fredags :) *MUMS* vi hade jätte trevligt och gott va de :)

Ne nu blir de kaffe och en smörgås :)

Ha de gott... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0