Julafton osv..

Ja de vart en jätte bra julafton :)

Vi sov kvar hos mamma från ons till tors, spelade bingolotto på kvällen men inte fan vann man nåt, de är som vanligt, men man lever på hoppet att man nångång ska vinna :P

Började julaftonsmorgonen med att hjälpa mamma och camilla med alla hästar dom har hand om under julen, så klev upp kl 7, drack lite kaffe sen stack jag, mamma och camilla upp till grannarna och fixade med hästarna och mockade osv.
När vi kom hem fixade vi ut våra hästar och mockade åt dom, när vi kom in så vankades de gröt frukost :) *mumsigt va de*

Käkade frukost och åkte sen till stan för att handla lite, sen tända ljus på morfars och farmors gravar. Åkte till Fiona och mockade åt henne och gav henne banan och äpplen :)

Hem till mamma och slänga sig i duschen och hjälpa till med matlagningen :)

Sen vart de massor med mat, och så hela dagen (hårdträning på måndag!)
Min lilla syster va tomte och Amanda märkte inte ett dugg att de va hon, men min kära lilla hund såg de direkt och va så lycklig ;) trodde nästan att hon skulle förstöra allt :P

Fick 500 kr i presentkort på guldstaden av min kära sambo :)
250 kr på lindex av min kära bror
En ny klocka av min kära syster
Och en helo Kitty morgonrock och strumpor av mina kära föräldrar :)

Tackar så mkt :)

Amanda fick paket i massor och orkar inte räkna upp allt här ;P

Idag vankas de fest :) och i morgon kommer henkes släkt till oss och ska fira jul....


Ne nu ska jag göra nån nytta här, sen ska jag åka till Fiona och fixa hennes mat och så :)

Puss o kram och God Fortsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0