Tisdag

Jaha då har snön kommit... och mkt snö är de ute och de snöar fortfarande... får väl se hur länge den blir kvar... tycker synd om Fiona som går utan bakskor just nu... väntar på att hovis ska komma ut.

Ja då är de typ sista vecka på jobbet... fick iaf julklapp idag :) Jag vann även våran vikttävling vi har haft nu under hösten... slog vicktoria med 0.4 kilo ;) hihi.. har sammanlagt gått ner 11.4 kilo... inte illa va?? :P

Ska nog iväg och träna idag och sen ska jag iväg till både Fiona och lilla stina och mocka... :) mkt att göra, ingen rast och ingen ro :P

Nu ska jag checka frysen efter nåt att äta ikväll...
Ha de gott!!


Kommentarer
Postat av: Henke

aa jag älskar dig oxå

2009-12-17 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0