Uppdatering

Ja de är väl på tiden med en uppdatering:P

Ja mkt händer hela tiden, men de största som hänt nu är att jag måste ta hem min häst akut. Så nu kommer hon hem på lördag, vilket jag är glad för, hoppas nu de blir ett slut på bråk och grejer.


Igår va jag iväg med Madde, Jessica och sandra på styling och fotografering :) skit häftigt va de, men man kanske skulle ha valt ett annat tillfälle att åka, nu är man ju skapligt fattig när hästen kommer hem och julen närmar sig med stormsteg.. så kunde bara köpa två bilder, men sa till min lilla syster att jag ville följa med henne om hon får åka dit så ska jag köpa flera bilder :)

Lägger upp dom 2 här:






Va nöjd med många fler bilder, men tog dessa två iaf :P ångrade mig när jag kom hem :P hahaha som alltid när man köper nånting, man kommer alltid på att man skulle ha köpt de eller de ist :P

Jaja inte mkt att göra åt, får väl förhppningsvis en changs till :D

Ne nu är de väl snart dax för lunch tror jag, ska ringa min kära Sambo och fråga :P

Ha de gott..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0