:)

Känner mig på otroligt bra humör idag faktiskt :) Fick en glad nyhet för ett tag sen, hoppas nu att de blir som vi har tänkt :D

Snart kommer syrran flytta hem, de är lika bra tycker jag... saknar henne så otroligt mycket! Vill bara kunna hälsa på när som helst, inte planera flera dagar innan! De kommer bli toppen. Skönt att veta att jag kan komma till undsättning mycket fortare!!! Älskar dig syrran!

Ja man ser väl en ljusning i allt elände som har vart nu! Hoppas för allt i världen att allt kommer bli toppen härdanefter.

Men Linda gumman, vi ses alldelles för lite!!! Skaffa körkort ;P Har ju lovat att hjälpa dig :D Puss på dig gumman min!

Ja Sandra, snart ska du lämna mig :( FAN gumman!

Ne nu är de lunch dax! Slut på rasten :P

Ha det gott!

puss o kram





Kommentarer
Postat av: Mikko

Du är utmanad.. Kolla bloggen min =O)

2009-02-25 @ 13:37:09
URL: http://mijoma.blogg.se/
Postat av: Mikko

Tack för hjälp erbjudandet.. Linda ringer när männen med vita rockarna kommer och hämtarmig med en "krama-dig-själv" tröja.. ;)

2009-02-25 @ 21:44:53
URL: http://mijoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0