Gårdagen...

Gårdagen så va jag med mina underbara vänner Sandra och Madde, drack några öl och gled ut på hantis, å fy fan va mkt snorungar de va där... shit de va sista gången jag går på hantis en fredag mitt i månaden.... men vi hade iaf riktigt kul på förfesten hos Madde... snackade massor med skit och levde loppan :D

Madde vart skit full som vanligt ;) *älskar dig gumman* du är så jävla mysig ;D

Min kära syster är hemma i köping i helgen, träffade henne på hantis och hon va bra på arslet hon med :P

Gled hem till mormor vid 3 i natt, satt där och väntade på syrran som hade ordnat skjus hem, men inte hörde jag nåt från henne... ringde flera gånger, så de slutade med att jag sov kvar hos mormor ist, gick ju lika bra de med så... :)


Idag blir de bara jobbet sen hem och sova sen upp och jobba imorrn...



Nu ska jag kila... ha de gott allesammans :D

Puss och kram och nyp i stjärten ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0