God Morgon

Hehe idag sov jag ända till 7.45 :P Då hörde jag Amanda och Mio som lekte som galningar :P

Va och handlade med mormor på Big Inn igår, klart man ställer upp för mormor när hon behöver hjälp och skjus :)
Va sen och lunchade med min underbara vän Sandra medans Amanda va kvar hos gammel mormor och åt där.

Efter de åkte vi hem till Mikko och Linda för att titta på deras röra dom skaffat sig ;P men tror de blir toppen bra när de blir klart :D Slutade iaf med att lilla Mio följde med oss hem och sov kvar. Så nu är de full rulle här och Amanda är skit glad. Ska väl försöka släpa med dom ut sen så dom får leka i snön :D

Ja får väl se vad den här dagen har att bjuda på, Henke kommer iaf hem idag, tror han längtar hem endel faktiskt ;P


Ne nu ska jag ta reda på lite tvätt och disk...

Ha en toppen dag allesammans :D


puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjing Tjong! Är gumman lite bakis idag?? Kram

2009-02-22 @ 16:20:55
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Hehe nej de är jag verkligen inte :P tog ju bara nån öl så de va ju tvär lugnt :D

2009-02-22 @ 19:02:47
Postat av: Jenny

jag vill bli bakis ;);)

2009-02-23 @ 07:17:08
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Hahaha... Jag kan förstå dig :P

2009-02-25 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0