Lördag...

Ja då va de lördag igen då :P Fan veckorna går bara så fort :P

Nu är de iaf bestämt.. vi ska flytta till radhus i kolsva.. 5 rum och kök, :) kommer bli så skönt, får spela vilken musik man vill och när man vill... få duscha mitt i natten om de är så och t.o.m plocka fram min R2D2 mitt i natten om jag får nåt ryck att städa då :P hahahah

Ne men de ska bli jätte skönt... synd bara att katterna inte kan gå ut ändå... vägen är jätte nära och sen finns de nån galen jävla gubbe som skjuter katter som kommer på hans gård, och de vill jag inte vara med om. Älskar ju mina djur som om dom vore mina barn :P

Ja jobbar dax på eftermiddan, och henke ska på fest, så amanda ska sova hos gammel mormor... :)

Tack Tjejer för en jätte trevlig kväll igår!! :D :D


Älskar er familen ni är de bästa jag har!!

Tack syrran för att du finns!!!



Ne nu ska jag hjälpa amanda att packa väskan, sen tror jag faktiskt att vi ska ta och gå till hästen idag... är ju toppen fint väder ute... Ja vi får se hur vi gör :D

Ha en trevlig lördag allesammans :)


Puss o kram

Lata katten ;P


Kommentarer
Postat av: linda G

vad kul gumman.!! ja nu e det dags att ses ha det så bra på jobbet. miss you darling.. puss

2009-02-28 @ 15:10:13
Postat av: linda G

FAAAAN. Nu minns jag. Vi skulle ju komma så mikko kunde hjälpa till att måla ju. why dont you say someting hihi. puss

2009-03-01 @ 10:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0