Sjuka...

Japp sjuka är vi... eller ja Amanda är frisk nu iaf, men jag är fortfarande hostig och snuvig :/ Har inte sovit så bra i natt heller, vaknar en gång i timmen och måste snyta mig och host upp slem *blääää*

Nu har henke åkt till jönköping och bli borta i tre dagar... Hoppas att mina vänner vill hålla mig sällskap nu ist då ;P Jag som är så sällskapssjuk... Men ingen som vill komma hit om ja ska vara sjuk kanske :P

Jag har iaf konstaterat att jag har en dotter som gillar att sova :P hon sover fortfarande och jag har vart vaken sen kl 6... så ska väl gå och väcka henne nu så hon inte missar hela dagen :P

Jag har vart så duktig även fast jag är sjuk... städat överallt i hela lägenheten... vissa blir slöa och orkar ingenting när dom är sjuka men jag blir nästan tvärt om :P


Ne nu ska jag väcka amanda!

Ha de gott...

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Mikko

Du kan få komma hit å städa nu när vi river ner väv å plank m.m.. hehe

2009-02-18 @ 18:11:23
URL: http://mijoma.blogg.se/
Postat av: linda

kom hit imorgon torsdago kolla vad fan vi gjort så kan du få skratta lite åt eländet. bjussar på coffeee..... puss

2009-02-18 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0