Söndag, underbara söndag

Ja idag har vi vart på tävling med min tant :P Min syster tävlade henne då ja inte gillar att tävla... :) dom va jätte duktiga, fick dock ingen rosett men vi va stolta ändå :) bättre lycka nästa gång :)

Så nu har jag fått nytt schema att gå på... lite mera procent= lite mera pengar :)

Helgen har gått fort... lika fort som vanligt... :P jobbat hela helgen... blir att jobba hela nästa helg med så :)

Ja idag har de vart kallt, undrar när våren ska komma... är så trött på vintern nu, känns som om den har vart så länge nu, va ju en kall sommar med så nu är jag trött på kyla, nu vill jag ha värme!!


Ne nu ska jag fortsätta med mitt :)

Ha de gott allesammans!!



puss o kram


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får ta och skriva lite mera :)

2009-02-05 @ 22:53:49
URL: http://jennyfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0