......

Ja fan va veckorna går fort... redan lördag igen... jaha då va man ett år äldre, ett år med mer erfarenheter, hmm börjaar nästan känna sig gammal :P men man får tänka såhär... jag lär aldrig bli yngre... bara äldre, såhär ung som jag är nu kommer aldrig igen så man får väl njuta av att bara vara 24 år :P hihi...

Jobb hela helgen, sen ska syrran tävla min häst imorrn i hoppning, de ska bli kul och se hur de går... Camilla är duktig som fan, men min lata häst vette fan om hon klarar att gå en hel bana :P envis som fan är hon med *hihi* sådan matte sådan häst eller?? ;P
Jaja Lycka till iaf syrran! ;D

Usch dåligt samvete har man oxå, min underbara syster har flytt till sthlm och jag har bara vart där en gång och hälsat på... Ska bättra mig syrran, jag lovar, men när man väl är ledig är de så mkt annat som ska fixas, sen är de ju inte direkt gratis att sitta och åka fram och tillbaka till sthlm, sen ska man ju äta och sånt skit :P Men jag LOVAR syrran, ja ska bli bättre på att hälsa på :D

Ne nu ska jag fixa med mat och tvätta och sånt :D

Ha de gott allesammans :D


Puss och kram




Kommentarer
Postat av: jenny

hmm nu vart det ju en till blogg att hålla kolla på :):) Kramar

2009-01-31 @ 15:37:32
URL: http://jennyfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0