Regn i vanlig ordning...

Ja så tråkigt de blev när man har semster... regn regn regn... trött man blir...
Sista veckan nu, sen börjar jag på nya jobbet :D ser verkligen fram emot de, kul att göra nåt nytt med sitt liv och inte bara slita inom vården...

Fick iaf ett jätte gulligt sms av min arbetsledare Jenny :) Tack de värmde verkligen :) du är så gullig gumman :)

Ska kolla på nya Wallander med min snubbe snart :) så ska väl förbereda mig med dricka och chips ;)

Ha de gott alla mina underbara vänner :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihihi gullig kke jag är när jag sover.. KOmmer att sakna dig men vi kan ju fakiskt ta och träffas våra familjer när semestern är över.. puss på pannan

2009-07-30 @ 19:47:59
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: Tezzan

ne du är alltid gullig :)

klart vi måste ses :D

puss o kram

2009-08-01 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0