AAAAJJJJ!!!!

Fy fan, jag är så jävla duktig... imorse när jag skulle platta håret så bara small de till i nacken! Sträckte mig i nacken så nu går jag runt med en jävla halsduk runt halsen!!!
Kan inte lägga huvudet åt vänster och vissa rörelser gör skit ont!!! Fan va trött jag blir... jag som ska packa hela helgen och greja... blir väl inge rida idag heller då :( Hade sett fram emot de nu när vädret är så bra!!

Ne nu tycker jag lite synd om mig själv... måste väl få göra de ibland :P
Hoppas på att ja ska klara av att jobba hela dagen idag... orkar inte vara sjukskriven... de är så jävla tråkigt!!!


Ne nu ska jag sluta gnälla :P

Mamma och Camilla tar hand om Amanda och lilla Fazzie idag :) ni är så snälla :)


Va trevligt idag när jag kom upp på jobbet... alltid lika trevligt att träffa dig Jenny :D


Ha en bra dag allesammans...



MYS HUNDEN :D

Kommentarer
Postat av: Eve

Tack, Det värmer att du säger så. Jo jag har funderat, Valparna föds ju nästa månad och tills dess så har det nog blivit bättre, sen pluss att vi får hämta hunden isf på sommarlovet och då har jag ännu mera tid för både mig själv och hunden. Men jag måste fortfarande fundera igenom allting satt jag är 100% säker:) jag vill iaf, det är jag hundra på:P

2009-03-20 @ 12:06:56
URL: http://hottiepottie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gumman gumman du är så söt :):) Tack....

2009-03-20 @ 13:40:35
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: Tezzan

Du med Jenny :D

2009-03-20 @ 14:07:47
Postat av: linda G

förlåt hjärtat att jag inte ringde.... snurrboll linda. puss

2009-03-20 @ 22:21:32
Postat av: Tezzan

De gör inget Linda :) puss

2009-03-21 @ 10:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0