...

Blev inge jobba i helgen. amanda är sjuk, hon har feber och är snorig :/

I fredags så va jag fylle chaffis åt Sami  :) lika kul som vanligt :P kom hem 4 vilket är tidigt för dom där party prissarna :P

Idag så ska jag försöka bli klar med all tvätt... hmm tråkigt värre, konstigt att de blir så mkt tvätt även fast man har egen tvättmaskin, tror man blir latare med tvätten när man kan tvätta när man vill :P

Camilla har sovit här i natt, kollade på två filmer igår, den första vi kollade på va hel konstig, fattade typ ingenting ... måste nog se den igen när man är lite piggare.
Den andra va en ny svensk film, inte toppen bra men den va väl inte dålig heller. :P

Ne nu ska jag ta och äta lite frukost.


puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi så kan du komma och ta min tvätt med då. Du e så duktig..

2009-03-09 @ 14:42:10
URL: http://jennyfh.blogg.se/
Postat av: linda G

fyfasken va duktig du e.... ligger i lä här hehe. nej mig saknar dig, vet du gumman läste en av dina andra bloggar, klart att även du kan väl vara låg o känna dig deppig o så, du är väl inte mer en människa. du vet var jag finns. puss på dig krama mandis från oss hoppas hon e piggare

2009-03-09 @ 22:22:32
Postat av: Tezzan

Hehe klart jag kan jenny ;P

2009-03-09 @ 22:52:28
Postat av: Tezzan

LINDA Saknar dig med gumman, MASSOR!!!



Ja Mandis är piggare och pratar om Leo och Mio hela tiden :) Måste ses snart! puss

2009-03-09 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0