Trött och sliten...

Ja jag är trött och sliten... många bollar i luften just nu.. mycket ska man hinna med att göra på dagarna känns som om man inte har nån tid att lägga på sig själv, och dom gångerna man vill göra nåt annat för att "ladda batterierna" så får man skäll... eller ja skäll och skäll de lät ju men de blir sura miner iaf.

Ja ibland så är man bara trött på allt, tro de eller ej men jag blir oxå trött och sliten... försöker alltid hålla god min och bara sväljer och tar emot, sköter mitt arbete och kämpar på trots att jag bara skulle vilja dra täcket över huvudet. Inte många som gör det!

Hoppas bara att de vänder snart. Kanske solen skulle hjälpa en bit på vägen?! Egentligen så vet ja inte vad som är fel... men nånting är de iaf, kan inte riktigt sätta fingret på vad de är. Men som sagt så hoppas jag att de vänder och blir bättre!

Ne nu ska jag inte tråka ut er med mitt sentimental snack...

Min katt ska ha kattungar om typ 6 veckor... ska bli mysigt :D Kattungar är bara för söta :D Ja iaf tills dom börjar springa runt överallt och river ner allt, hänger i gardiner och springer på borden :P Men klart de har sin charm med :P

Ja idag så bär de av på träning med syrran, första träningen sen hästen gjorde sig illa.... hoppas de kommer gå bra :)

lägger in en bild på skönheten :)

Yannick :) visst fan är hon snygg :D





Ne nu ska jag göra lite nytta :)

Ha det gott :)

puss o kram






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tezzan: Alla blir trötta och slitna men många tror att vi med skinn på näsan mår hur bra som helst, vilket inte oftast stämmer... Krama

2009-03-05 @ 16:34:57
URL: http://jennyfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0