VÅÅÅÅR...

Ja vår är precis vad jag vill ha... nu är jag trött på kylan...

Iaf så har jag haft en bra helg... Drack lite i fredags med mina underbara vänner Madde och Linn... träffade sen min underbara syster på hantis och vi röjde satan... :P Så skönt att ha dig hemma igen.

Va ute med min vän Sami och åkte bil hela natten i lördags.. kom hem kl 4 på morgonen :P  Men jag har iaf fått skratta så jag klarar mig :P

Henke va hos micke i lördags och skulle dricka och ha skoj... slutade med att torrbollen ville hem kl 23 redan, men jag hade inte tid att skjusa honom just då för att jag va ute i Odensvi och kollade när gamlingarna dansade :P så han fick vänta tills kl 2 innan han fick komma hem :P Men tycker han skulle behöva svänga sina lurviga lite oftare, tror han behöver följa med mig ut så de händer nåt :P *hahaha*

Amanda är iaf den roligaste ungen som går i ett par skor... Hennes mormor stog och gjorde hemma gjorda köttbullar och Amanda kommer fram och frågar:

Va gör du mormor??
Jag gör köttbullar svarar hon.
Amanada ser fundersam ut och mormor frågar henne:
Men hur gör mamma när hon gör köttbullar hemma då??
Och mormor får till svar:
Mamma tar dom ur frysen.
Haha mamma skrattade så hon vek sig dubbelt!! Skämmiga unge :P

Hahahahaha... ja jag har färdiga köttbullar i frysen och de är oftast de jag gör när jag gör köttbullar :P men jag kan göra egna med :P



Har jobbat i helgen med... kul när man kan hitta på saker på helgen även fast man jobbar :)

Ne nu har jag idé torka...



puss på er mina underbara vänner! Om ni bara visste hur mkt ni betyder för mig!


Love you alot Snutten :)



Kommentarer
Postat av: Henke

hahaha . ja jag får väl göra det :P .



Älskar dig med snuttan

2009-03-02 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0