veckor,månader och år...

Ja de går så fort... veckor och månader och år bara springer förbi... de är ju snart April redan... tyckte inte de va så länge sen de va 1:a Mars och man tänkte.. ååå nu kommer våren... skapligt snopen man är att de fortfarande är snö ute *suck* Hoppas de vänder snart, är så trött på snöööö....

Ja snart flyttar vi, bara en vecka kvar nu ju :D
Har haft min underbara mormor hos mig sen i lördags, hon hjälper mig att packa och rota :P Är så glad att jag har henne, vet inte hur ja ska kunna leva utan henne, hon har vart mitt stora stöd hela mitt liv, de har alltid vart vi mot världen. De va henne jag ringde när mamma eller pappa vart "dumma" emot mig :P Hon höll alltid med mig, även fast de kanske va jag som va boven i dramat ;P *Mormor, I LOVE YOU* :D

Ja nu är nacken bra igen iaf :P helt sjuk va handikappad man blir när inte kroppen är hel :P

Ja Fazzie bara växer och växer :) helt underbar hund vi har :D

Hade Micke och Eve på besök igår :) Tror Eve vart lite förtjust i Fazzie :P Men de är förstårligt ;P
Så skaffa hund nu gumman :D tror absolut du kommer klara de där galant :D


Ne ge mig VÄRME nu!!! Vill ha sol NU!! Längtar till semester... sitta på gården och grilla och bara ha de bra :D LÄNGTAR!!

Hehe Amanda är klockren... Vi satt i bilen på väg hem med hästen när hon säger:
-Mamma, vill du ha ett äpple??
 Varav jag inte hör vad och säger och är trött och orkar inte fråga va hon sa :P
och Amanda gör dett nytt försök
-Mamma! vill du ha ett äpple??
och innan jag hinner svara så säger hon:
-Nehe, tydligen inte!

Haha alla i bilen började asgarva :D Haha så klockrent! UNDERBARA BARN!


Älskar er Familjen min!


Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Eve

Ja jag vart storm förtjust! :D

Nu vill jag ha hund ännu mera :D

2009-03-24 @ 19:55:03
URL: http://hottiepottie.blogg.se/
Postat av: linda G

hehe ja du de är så roliga dom små liven..... hihi puss

2009-03-24 @ 20:20:39
Postat av: Henke

hahahaahh sa hon så :P

2009-03-24 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0