....

Ja va tråkigt väder vi har nu då.... ska sommaren aldrig komma igång? iofs så spelar väl inte de så stor roll för ja har inte semster förrän v.29 :P så då tycker ja att solen kan komma fram :P

Ska snart iväg med Amanda till dagis, blir en promenad för Amanda ville så gärna cykla... så ska passa på att ta en långpromenad efter att jag har lämnat henne. :)

Sen ska jag väl tvätta oh städa lite tänkte jag :)

Idag så har Henke åka till Jönköping och kommer inte hem förrän på fredag kväll.

Va och tränade Fiona i ridhus i måndags, de va jätte kul och Camilla och Yannick va oxå med :)

Camilla tävlade i söndags och de gick toppen bra :) Dom fick 2 rosetter var av en va för en andra placering :) Skapligt stolt man är över dom :D *Grattis*

Ne nu ska jag göra mig klar för att gå :D

Ha en bra dag allesammans :D

puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0