Igår, idag, imorgon :P

Ja igår så hade vi Henkes släkt här på fika... :) de va trevligt :P

Idag så va jag och syrran ute och red i regnet... och jag fick se backen på nära håll :P mindre kul och ont i armen fick jag oxå :P landade på armen, så nu är jag blå och svullen :P Tur i oturen att de inte blev värre... Hästen drog i väg som skjuten ur en kanon :P grannen fick tag på henne när hon sprungit typ 1 km :P

Men de va inte mitt eller min hästs fel, utan syrrans häst :P hon gillar nämligen inte vatten, och vi skulle gå över en bäck, men hon ville inte gå över, så hon tog världens skutt, rakt in i mig och Fiona som stog mitt i bäcken för att Yannick ens skulle våga gå över... så jag tappade balansen och åkte av :P 

I morgon är de jobb som gäller... får hoppas på bättre väder så man slipper vara så deppig :P

Ja annars är de toppen här... allt ä väl som vanligt :P

'ska bli intressant och se om Henke diskar efter sin släkt' ;P Innan jag får damp och gör de själv :P skulle inte tro att han hinner de :P

Ne nu blir de tv och sen sängen :P

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

De är verkligen inge skojj när dom är sjuka :( hoppas också han blir bra! Har fått penicilin nu iaf...

2009-05-22 @ 23:27:02
URL: http://sandraekermalm.blogspot.com
Postat av: Henke

JA JAG ÄLSKAR DIG OXÅ!!!!!!!!!!!!!

2009-05-22 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0