Tjabba...

Ja idag skiner solen men de blåser så man får hålla i sig när man går ut :P

Ja de va meningen att de skulle bli grillkväll här ikväll, men de blev ändrade planer... så då blir de bara att ta de lugnt och flyta med ikväll ist...
Imorrn så ska jag jobba, 10-16.
Och söndag så ska jag på tävling med syrran. Hoppas de kommer gå bra. :)

Hehe vart mkt jobba den här veckan, va meningen att jag inte skulle jobba en enda dag men så vart de inte :P Tänkt så konstigt de kan bli :P Men iofs så gör de ingenting... behöver ju pengar till semstern :P
Så får väl förhoppninngsvis jobba lite mera extra :D

Ne nu ska jag städa och diska, måste hinna med allt sånt idag eftersom att jag jobbar imorrn :)


puss o kram


Kommentarer
Postat av: Henke

Älskar dig med snuttan :D

2009-05-15 @ 21:53:43
Postat av: Lina

vad snygg du är i den där frissan!

2009-05-17 @ 19:01:47
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Tack Lina :)

2009-05-18 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0