Kul...

Nästa helg åker vi på kryssning med Jenny och Johnny :) Kommer bli skit kul (så länge de inte blåser för mkt) :P Men som jag har sagt, börjar förfesta på fredagen så känner jag inte av ifall de stormar sen på lördagen :P haha

Igår va vi och hämtade Stinas vagn, så idag ska vi ut och köra henne :) ska bli kul :)

Annars idag vet jag inte va jag ska hitta på, funderar på att åka och hälsa på dig Sandra :) men jag vet inte än :) Annars blir de väl bara att vara hemma :)


Fazzie den stackaren hade bakterier och svamp i öronen och sen en halsinfektion... tycker så synd om henne, så nu äter hon penecelin och får örondrioppar och de är inte populärt kan jag säga :P

Ne nu är de dax för frukost, ska sätta på lite kaffe :)

Ha de gott

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0