....

Ja då va de måndag igen... helgen har gått fort...

I fredags så va jag och fixade mina naglar :) och gud så skönt de va :) nån som filar och donar, och man slipper göra de själv :D

I lördags åkte jag på tävling med syrran och mamma i kumla, de gick jätte bra för syrran, vi är så nöjda, dock blev de ingen rosett...
På eftermiddan körde jag Jimmy och sami till kopparberg för att dom promt skulle åka radiobilarna, men så blev de inte, körde hem som en dåre :P
Började dricka runt 8 och Jimmy, sami och göransson kom och hämta upp mig, sen bar de iväg till v-ås på bilträff och race... jävlar va de gick, och sååå mkt fina bilar att titta på :)

igår va jag och syrran till v-ås och gick på ikea, men va så jävla mkt folk så vi va inte där inne så länge, så vi åkte till MC och jessica åt lite och jag drack en kopp kaffe, sen va vi och hälsade på en vän :)

Idag har jag vart på jobbet och nu har jag dammsugat och torkat golven hemma, nu ska jag ta reda på lite tvätt som är oändlig...

ha de gott ..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0