Länge sen...

Ja jag glömmer bort att blogga.. :P Förlåt Jenny ;P

Ja nu har min polle åkt, och vi har fått hem en ponny till Amanda ist... och Amanda kunde inte vara gladare.
Men gud så jag saknar min häst... gör ont att inte få träffa henne varje dag, men jag vet att hon har de bra där hon är nu...

Ja idag så har ja inte gjort nå speciellt, vart på jobbet, och sen va jag till mamma och drack kaffe och så fick Amanda pyssla om Stina lite, sen fick hon rida en sväng.. :)

Har just nu sjukt ont i skallen... hoppas bara de inte blir migrän av skiten!! :/


Är sjukt irriterad på tvätt... det är fan de värsta jag vet, tar sån jävla tid innan man blir klar med skiten, först ska de tas reda på i hela jävla huset, sen in i maskinen, sen ska de tvättas i typ 1 timme, sen ska de hängas på tork, sen ska de vikas och sen in i garderober och lådor... Man kan ta mig fan hålla på i flera dar och inte är man så duktig så man tvättar varje dag heller, men vem fan pallar de?? inte jag iaf... för de är så sjukt tråkigt... vore fan bättre om man bara kunde handla nytt hela tiden ;) ekonomiskt oberoende, JA TACK!!!! :P


Har fått höra att jag är utseende fixerad... är de så?? För att jag tycker om att sminka mig och fixa håret några dagar i veckan?? Är man utseede fixerad för det?? hmm... tydligen...

Ne nu blir de fan ryggläge i sängen så kanske huvudvärken försvinner innan imorrn...


Ha de bra gott folk...

puss o kram







Älskade häst!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem säger sånna dumheter? Är det något fel att man vill vara snygg?? Hehe det med tvätten känner jag igen.. Håller helt på dig där ju ;)

2009-09-14 @ 20:19:51
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: Tezzan

De är Henke som säger de :P

2009-09-14 @ 20:24:28
Postat av: Jenny

men henke då.. Skall hon odla sjögräs istället??? hehehe

2009-09-14 @ 21:38:46
URL: http://jennyfh.wordpress.com
Postat av: sandra

Bättre utseende fixerad än en slusk huh ;p

2009-09-17 @ 17:06:33
URL: http://sandraekermalm.blogspot.se
Postat av: Tezzan

hehe ja de kan man väl tycka :D

2009-09-18 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0