Dagen...

Ja nu har jag vart till arbetsförmedlingen på möte... så nu är de avklarat.
Idag blir de lugnt va jag vet.. ska hämta min underbara dotter på dagis kl 14 sen ska jag hem till mamma igen, ska mocka och greja åt Stina sen ska jag se om tvättmaskinen är ledig så jag kan tvätta lite, har väl inte så mkt tvätt men de behöver tvättas iaf, brist på annat att göra så :P

Mkt händer på kort tid... livet kan ta en konstig vändning ibland. Nu är de bara att sikta frammåt :)

På söndag fyller underbara Veronica år :) Grattis i förskott gumman!

Ne nu blir de lite frukost så man orkar med resten av dagen... ska försöka hinna träna ikväll och kanske sola lite :)

Ha de gott alla mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0