....

Ja kylan verkar iaf hålla i sig, iofs inte så kallt idag... kul att de är vinter iaf när de ska vara de, men måste erkänna att att jag är trött på vinter och kallt, vill ha vår och sommar NU!!!

Ja om typ en vecka blir man 25 år, sjukt va åren går fort, tyckte de inte va så länge sen jag va 15 ;)
Men de blir partaj för hela slanten, blir lite middag och vin på fredagen och lördagen blir de fest hos oss för att fira mig och Madde, så ni är välkomna mina vänner, siktar på en riktigt kul fest och hoppas ni vill vara delaktiga i den :D

Madde hon fyller idag så ett STORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN :D


Nu ska jag åka och hämta Amanda på dagis

Ha en bra dag

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0