Söndag... hmmm..

Ja då va de redan söndag, fan denhär veckan har gått alldelles för fort, i morgon åker min underbara Amanda hem till pappa, känns inte som om vi har hunnit gjort nånting, även fast de nog för de mesta har vart fullt upp hela veckan...

Va till v-ås i går med mina systrar och Amanda, Camilla skulle handla lite sommarkläder, hon hittade väl lite iaf... Varken jag eller jessica handlade nånting :P Duktiga vi ;)
Hittade så jävla snygga skor, men va tvungen att stå emot dom :P

Idag blir de nog en slapp dag skullle ja tro :P Sega söndagar är... Dessutom är de dåligt väder! De tycker ja inte om, nu längtar man till sommaren som bara den! Varma soliga dagar :)

Nu ska jag greja lite!

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0