Ett försök..

Gör ett försök att börja blogga igen... Får väl se hur det går :P

Ja mkt har hänt sen sist... Men inget jag ens orkar sammanfatta :D

I måndags gjorde jag det som jag länge gått och funderat på om jag ska göra... Jag piercade tungan :D gjorde fan inte ens ont, men de som har vart jobbigt är att tungan har vart så jävla svullen så ätit är nåt man har fått prioritera bort... men åt fast föda för första gången igår... och jävlar va gott de va :D Nu är de bara staven som är för lång och är ivägen när man ska äta :D Men de gör inget har iaf gjorde jag har velat så länge :D

Just nu sitter jag och Amanda och väntar på att Jessica ska komma så ska vi åka in till stan :) Jessica ska på bolaget och jag lovade Amanda en glass :D Sen ska jag ringa Suzanne och höra om vi ska hitta på nåt ikväll kanske :) Ungarna blir nog glada om vi kan göra de isf :) våra små busfrön :D

Nej nu ska jag hjälpa amanda att måla naglarna...

Ha de gott :D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0